onsdag 7. september 2011

Vi kooser oss

Åhh, vi koser oss så fælt om dagen! Føles ut som at vi har hatt Nitro i flere måneder. Han er bare så husvarm og trygg! Igår hadde vi til og med besøk av min bror, og deretter Camilla og Kristian. Han bare elsker mennesker :)

Vi tok også frem utstillingsbordet (skal tidlig krøkes osv.) igår, og har hatt han oppå der ett par ganger. Han syns det bare er kult der han ;) Også ble han veid, 2,4 kilo! Det er 1 hel kilo mer enn det Ophelia veide når vi fikk henne hjem. Men så var jo hun superliten også da.

Dotreningen tror jeg går fint, hehe. Han har tisset og bæsjet inne èn gang, resten av gangene ute. Flinke rynkegutten det ;) Han var også ute i hagen og lekte igår, i regnet, det brydde han seg ikke noe om! Kanskje vi får en Bali til på det området?? :)

Ellers bruker vi mye tid bare på og kose og knytte bånd. Koser og klemmer på beina hans, så han skal bli vant til å bli håndtert. Skal prøve å klippe ett par negler idag også og se hvordan det går :)

Ellers så har Ophelia blitt seg selv igjen! :D Hun har god matlyst, og drikker som hun skal. Hun hadde gått ned 1 kilo, og det er mye på en 7 kilos hund. Men etter ett par dager med god matlyst, er hun snart som før. Hun har fortsatt noen hovne lymfekjertler, eller spyttekjertler. Litt vanskelig å si. I tillegg har sårene på benet hennes blitt verre! I tillegg har stikket bak på rompa blitt ganske ekkelt :S Camilla var her igår og barberte bak der, slik at vi skulle se såret litt bedre. Det var 2 hull som gikk inn i huden hennes. Mest sannsynlig fordi verket skal ut. Vi smurte det med bakteriedrepende salve, og idag har det tørket litt inn. Vi får håpe det blir fort bra :) Vi skal uansett ta en tur til dyrlegen for å dobbeltsjekke at det ikke er noe farlig. Smittsomt er det heldigvis ikke.

Litt bilder av rynketrynet og jentene fra igår og idag :)


jeg strikket genser til han før han kom. Den passer akkurat nå, så den
varer nok bare en ukes tid :P


Offe prøver å leke


Vi prøver oss på ett oppstillingsbile


Og da ville jo Offe prøve også!


Og Bali ;P


Her sover alle tre sammen i sofaen <3


Og Bali elsker valpelekene


Rynkefjeset mitt <3 <3


Og en liten ramp! Kristian som har tatt bilde


Hei hei!


Åhh, nå ble jeg trøtt!


Ny lekeøkt. Jeg henger meg på storesøstrene mine!


Hopp!


Hjelpe Bali


Hihi <3


Full fart!


Leke med storesøster


Nå tar jeg deg!


Flaggemus :D


Nå ble jeg litt sliten


Begynnelsen på en gjesp


Mitt i en gjesp


Også er jeg ferdig med å gjespe

5 kommentarer:

  1. Han er så sjønn og god at jeg nesten dååååner ;)

    SvarSlett
  2. hihihi, jeg og! Er helt forelsket jeg <3

    SvarSlett
  3. Så fin han var i genseren! Skikkelig tøffing. Jeg MÅ jo treffe han i helgen :)

    SvarSlett
  4. Vi får nok til ett lite treff Kristine ;)

    SvarSlett
  5. Silje, Smokey og Bandit9. september 2011 kl. 17:10

    Jeg synes Nitro er heldig som har kommet til dere jeg. Ser ut som han storkoser seg :D
    Også er han fryktelig søt <3

    SvarSlett