tirsdag 20. september 2011

Nitro 10 uker

Prøve å oppdatere litt om den lille nå som Ophelia ligger til ladning og prøver å bli frisk :) Hun virker piggere, bjeffer når det ringer på døra, hurra! Trodde jeg aldri skulle bli glad for dette men.. Og hun prøver å spise litt :) Nå har hun spist ca. 2-3 spiseskjeer med mat på 5 dager, så hun begynner å se litt vel tynn og hengslete ut. Men så lenge hun drikker og spiser littebitt, så får vi bare ta det i små museskritt. Mye lettere å få i henne medisinene nå som både antibiotikaen og smertestillende er i flytende form og smaker godt ;)

Mens Offe ble operert igår, var jeg og Nitro ute på oppdagelsesferd. Verden kan bare ikke stå på vent når man har en liten energibunt som bare venter på verden. Han bare digger verden, løper, hopper, gnager og hilser på alt og alle. Igår så han nabohunden, en søt liten Smokey, og han løp i full fart bort og skulle bare leke. Heldigvis er Martin som han heter, veldig tålmodig og grei, så han fikk herje så mye han ville ;)

Fikk tatt litt bilder også.


Rampeblikket








Du skal ikke ta griseøret mitt vel?


Attack!


Ute og utforsker verden


Se hva jeg fant da!







Klatre litt


 Puh, ble litt sliten jeg!






Skal vi gå hjem Nitro?


Sjekk denne ballen da mamma! En dag blir jeg større..


Og denne tingen var morsomt!


Måtte bare legge inn ett bilde av den oppdaterte premieveggen. Har blitt en del større på kort tid ;)
Bali sine henger på de to øverste radene, Offe sine på den nederste. 



3 kommentarer:

  1. Hei!

    Så mange fine bilder av gromgutten. Godt at Offe er bedre!
    Birgitta

    SvarSlett
  2. Silje, Smokey og Bandit22. september 2011 kl. 19:01

    Nitro er så rynkete og søt <3
    Får vi ikke noe bilde av Smokeyhunden da?

    SvarSlett
  3. dessverre var det kaj som var ute med han, uten kamera :(

    SvarSlett