tirsdag 6. september 2011

Nitro er her! :D :D

Endelig er han her! Igår var en laang dag for meg. Jeg leverte Kaj på Gardermoen klokken 08.00, og hentet han ikke før 21.30! Men heldigvis hadde jeg dagen full av ulike gjøremål, så jeg slapp å bare sitte hjemme og telle minutter ;)

Når Kaj hadde kommet frem til oppretter, var det bare Nitro og hans bror Noddy som ikke var hentet enda. Og det var visst allerede nå stor forskjell på de to! Noddy var høyere, tynnere og hadde ikke ett like bra hode som det Nitro hadde. Nitro var mye kraftigere, og søtere selvfølgelig :P

Kaj satte seg i bilen og kjørte tilbake til Norge og Evenes. Turen tok 3 timer, og Nitro sov i reisebagen hele veien. Ikke en lyd :) Samme med flyturen, han bare sov igjennom hele turen han. Jeg møtte dem på flyplassen, og jeg ble møtt av en liten trøtt valp som ga meg masse nuss <3 <3 Vi gikk til bilen hvor jentene satt spente og ventet på sin nye lillebror. De fikk hilse på han gjennom buret, også fikk de hilse ordentlig på han når vi kom hjem.

Når vi kom hjem, satte vi han ned på gulvet, og jentene fikk undersøke den lille skapningen. Han logret, og sleiket de på nesa. Veldig trygg! Det tok ikke mange minuttene før han løp rundt i leiligheten og undersøke sitt nye hjem :) Jentene godtok han med engang, og han var med og løp sammen med de etter noen få minutter!

Vi gikk og la oss en times tid etter at vi kom hjem, og han sloknet med engang.

Vi stod opp klokken 09.30 idag, og da lå han enda og sov! Drømmevalp! :))


En sliten valp følger med på Bali

Hei Mamma


Se på meg a!

Løft meg opp da


Utforske

Leke med storesøster!!



Haha, nå fikk jeg den alene :D





Raptus!!


Titte utover hagen


7 kommentarer:

  1. For en magisk første natt da! Så flink han er. Han er jo bare skjønnest :)

    SvarSlett
  2. ja, håper det fortsetter ;) Han har smeltet våre hjerter ihvertfall! :))

    SvarSlett
  3. Silje, Smokey og Bandit6. september 2011 kl. 15:54

    Så utrolig søt han er. Og jeg ser han tar etter storesøsteren sin allerede med gale uttrykk :D
    Hvordan går det med Offe?

    SvarSlett
  4. Offe er så og si seg selv igjen :) :) Ett par sår som verker, og en hoven lymfekjertel, men ellers bra :))

    SvarSlett
  5. Silje, Smokey og Bandit6. september 2011 kl. 17:44

    Hurra! Da håper jeg hun blir helt frisk igjen, og at det ikke var noe alvorlig :)

    SvarSlett
  6. Såå søt han er ! Ligner litt på Britts Nemi akkurat nå. Gleder meg til å treffe han!

    Birgitta

    SvarSlett
  7. Han er utrolig lik både Nemi og Boffen! Morsomt å se hvordan han blir når han vokser til litt ;)

    SvarSlett