mandag 28. mars 2011

Jentene mine nyter søndagen




*Susse på*










Offe har fått nytt halsbånd! :)



               Fått ett par bilder av broren til Bali også, se så kjekk han er! Max heter han :)





Må også fortelle noe litt morsomt: Vi gikk på tur bort til butikken for å handle litt middag, og da stod jeg utenfor med hundene mens Kaj var inne. Mens jeg ventet kom det en mann (sikkert 30 år eller noe sånt) bort til oss og sa: Å! Dritkule bikkjer da! Kan jeg få hilse? Selvfølgelig fikk han hilse, han fikk flere kyss av begge jentene til og med han ^^ Så spurte han om de var en egen rase, ja sa jeg da. Etter litt prating åpnet han bildøra si for å sette seg inn, og da skulle jo selvfølgelig begge jentene inn i bilen (nyskjerrige? Neida!). Jeg sa til dem at dem ikke fikk være med han og kompisen hans hjem, men han sa at jo, det fikk de jo lov til av han! :P Var litt morsomt, for han var liksom helt fra seg fordi bikkjene var så kuule! :D Han spurte ikke hva slags rase det var, noe han sikkert angret på i etterkant ;)

5 kommentarer:

  1. Fine bilder :o)
    Han trodde garantert det var JRT, synd for han hvis han kjøper det :P

    SvarSlett
  2. Fineste jentene:) Så fint halsbånd Offe har fått! Morsom historie:)

    SvarSlett
  3. haha, håper han ikke trodde det var JRT nei :P
    Offe er veldig fornøyd med halsbåndet sitt :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Ikke rart mannen ble sjarmert. Søndager er så deilige, ser ut som om jentene nyter dagen. Halsbåndet er er kjempefint, Bambi skal også få. Gleder oss til dere kommer på besøk fredag.

    SvarSlett
  5. Bambi må ha råååsa! :D
    Gleder oss vi også, da skal jeg kosemose dem alle sammen <3

    SvarSlett