torsdag 24. mars 2011

Bali blir 2 år idag :D

For 2 år siden ble du født, 1 av 7 stykker. Jeg var så spent på om det kom en tispe til oss, og når det kun kom 2 stykker, og 2 allerede var reservert ble jeg så lei meg.. Vi fikk tilbud om en av brødrene dine, men jeg måtte pent takke nei. Dagen etter fikk jeg en mail av oppdretter; hun ville at vi skulle få kjøpe den ene tispen etter at hun hadde sett på hjemmesiden vår, da hun følte at en av hennes tisper ville få det veldig fint hos oss. Og da var det deg jeg fikk tildelt, og jeg må si jeg er SÅ glad for at det var akkurat du som kom inn i livene våres :)

Her er du 1 dag gammel, 260 gram veide du


Jeg klarte ikke vente så lenge før vi kom og besøkte deg, 2,5 uker var du da


Også måtte jeg jo komme igjen når du var 5,5 uker :P






Her er du helt til høyre, sammen med alle søsknene dine


Også kom du endelig hjem til oss! Vi måtte vente 1 uke lengre enn de andre, fordi jeg var midt i eksamensperioden og hadde 3 eksamner den siste uken. Men ventingen var virkelig verdt det. Noe så søtt har jeg aldri sett!


Du ble fort venn med katten




Og du begynte med skøyerstrekene dine allerede først dag!


Din første tur i skogen


Og her er du sammen med din storebror som du var så heldig og ha i livet ditt 1,5 år


Du vokste FORT! Her er du 14 uker, Du så ut som en mynde, lange bein og tynn liten kropp :P


Og du begynte å vise ditt sanne jeg




Det var veldig fint å ha en storebror som tok så godt vare på deg


Og du fikk deg fort venner. Dette er Bandit, du var 3 mnd




Hodet til Elias var like stor som hele deg!


Du elsker å være ute å løpe, og du er ikke som gårdshunder flest; du elsker å bade!


Utrolig koselig bilde hvor storebror passer på deg ute i vannet <3


Pinner uansett størrelse kunne du hente i vannet ja!


Du og Elias elsket å løpe på jordet. Freesbeen var kul!


Her har du blitt litt over ett år, og formen begynner å komme :)


Her er du 4 mnd og første gang på hytta


Selv om du var liten var du jaggu meg tøff!


Måler hvem som er størst på krokodillevis ;)


Du utviklet deg til å bli en utrolig vakker jente

Og du elsker å sole deg! Her ligger du på trappen til herregården i Sverige, ditt yndlingssted


For her er det stoor hage som du kan båltre deg på!




Vi begynte med utstilling ganske tidlig. Dette var egentlig ikke noe vi var interessert i da vi fikk deg, men nå har det blitt en stor interesse, og du koser deg jo i ringen!




Og nå har du blitt 2 år, tiden har gått så fort! Selv om det føles som at vi har hatt deg i 100 år



Verdens vakreste <3

Du er verdens beste jente. Ingen dag er kjedelig med deg! Du er alltid glad, halen går i ett sett! Du lager mye rare lyder og grimaser, det er liksom bare deg ;)

Gleder meg til å dele mange mange flere år sammen med deg, godjenta mi <3 :)
Gratulerer med dagen! (ikveld vanker det noe godt på deg, gled deg! )

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen søteste Bali!!!

    Håper du får en super bursdag og at det som kommer i kveld er så godt som det høres ut ;)

    Mange snutekyss fra Milo...og noen fra mammaen hans og

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen Bali :)

    SvarSlett
  3. Hipp hipp hurra for Bali. Gratulerer med dagen, håper dagen din har vært fin.
    Mange bursdags hilsener fra Teo og Kristine

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen på etterskudd, til verdens beste Bali!! Mange bursdagssnutekoser fra Lotta og Tess & co.

    SvarSlett
  5. Bali takker så mye for koselige bursdagshilsninger! :)

    SvarSlett