lørdag 5. mars 2011

Fantastisk dag!

Idag ble det ikke noe av grillingen sammen med Kajs familie, men jaggu fikk vi en flott tur allikevel :) Deilig vær idag! Kunne vært ute hele dagen jeg ^^
Vi dro bort i skogen her på Kløfta, fordi det blåste ganske surt idag. Inni skogen var det helt vindstille, og sola tittet fint igjennom trærne. Det var oppkjørt skiløype der, men vi gikk midt i 3-mila, så da var de fleste hjemme foran tv`n ;) (jeg tok det opp, kan ikke gå glipp av det fine været!). Det målte +15 grader i sola, og snøen begynte å smelte her og der, herlig! Alle bikkjene syntes det også var veldig deilig å være ute på tur idag, de løp og koste seg så fælt. Og endelig var snøen kram nok til å lage snøballer til Bali`s store glede.


Zorro elsker katten


Bali koser seg på sofakanten


Ut på tur, løp!




Løpe-Ophelia!




Og løpe-Zorro






Her ser jeg ut som en mus!


Bali ELSKER snøballer som "pappa" lager


Men det er ikke alltid det går like bra:

Ser snøballen nederst i bildet


Jeg har`n!


Fres!


Flere baller fattern!


Kom igjen da!


Valpeklanen med de vrengte ører


her kommer vi!


Kengurubarnet!




Haren har vært her før oss


Pinne!


Fant noe som smakte veldig godt


Den er MIN!


Nei, MIN!


Kan vi ikke bare dele den da? <3


Nei, sorry Zorro, den er nok min


haha :D


Sjekk denne snøballen da mamma!


Lille uskyldige snømusa


KRÆSJ!


Offe kommer for og trøste meg


Sliten etter tur, lille babyen min <3

trøtt <3


Tittei Tante, ta bilde av meg og!


Se hva jeg kan da!


hei hei mamma og pappa, jeg har det bare bra!

9 kommentarer:

  1. SÅÅÅ mange flotte bilder :)
    Ser ut som dere storkoser dere :))

    SvarSlett
  2. Valpene er virkelig bare til å spise opp altså. De ser SÅ skjønne, jeg får lyst til å kosemose dem når jeg ser på bildene <3

    SvarSlett
  3. Så koselig med besøk:)Kjempefine bilder! Jeg vet at jeg har sagt det før, men du er rå på fotografering:) I morgen får vi besøk av Buster. Vi gleder oss:)

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder! Digger de av Bali som elser snøballer, hihi :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen, koselig med kommentarer :) Vi har hatt det kjempekoselig, idag drar Zorro hjem :(

    SvarSlett
  6. Hei!

    Fantastiske bilder!!!
    Kan du ikke hjelpe meg å ta utstillings bilde av Tess og Isa?
    Elsker bildet hvor Zorro og Ophelia holder pinnen sammen og du ser de bakfra!

    Birgitta

    SvarSlett
  7. Å så flotte bilder du knipser. Helt fantastiske :) Valpene er jo bare til å spise opp..

    SvarSlett
  8. Birgitta: Selvfølgelig kan jeg hjelpe deg med bilder av Tess og Isa :) Og jeg også elsker det bilde av der de holder pinnen sammen, de er jo så søte! <3

    Esther: Takk takk :)

    SvarSlett
  9. Så fine bilder!
    Fine modeller også ;)

    Gleder meg til å se dere igjen<3

    -Pippi og pernille♥

    SvarSlett