fredag 1. april 2011

Valpekoos :)

Idag har vi vært og hilst på Gårdsjentas B-kull, og gjengen blir 6 uker på mandag. Man prøver liksom å forestille seg hvor små de er, men så er de alltid mye mindre enn det! :D Når vi kom inn kom det tre små tykkeboller logrende mot oss, de var så herlige! Og de luktet akkurat slik som Ophelia luktet når vi fikk henne.



Måtte spise litt mat





Men de hadde ikke tid til å spise så veldig mye før det var tid for leking ;) Tutta følger spent med



Han her kunne absolutt være med meg hjem <3



Kjekker seg for damene allerede




Stirrekonkurranse!




Hei, hva driver du med?



Lille Petra søte




Tia kom innom en tur og så at alt gikk fint for seg



Søøøte Bambi



Se hva jeg fikk av de snille gjestene da!




Bambi er også veldig nysgjerrig




Mens mamma Tia var opptatt med pakker snek Bambi seg til en melketår




De andre tykkebollene fortet seg å stjele litt de også





Max <3



Bambi likte gavene! Tyggebein for sarte babymager ;)



Jeg skal ha begge for meg selv!



Og ett siste bilde jeg måtte ha med av lille linselus :P



Takk for at vi fikk komme å hilse på herlighetene! Gleder meg til å bli bedre kjent med Bambi og Petra fremover :)

4 kommentarer:

  1. Hei!

    Så koselig med besøk av dere og takk for de fine gavene!! Så flotte bilder du tar!

    Birgitta

    SvarSlett
  2. Silje, Smokey og Bandit1. april 2011 kl. 16:04

    Åh de er så søte <3
    Jeg vil stjele de ;)

    SvarSlett
  3. Ååååå så fine bilder:) tror jeg må få et lynkurs i fotografering av deg! Valpene er jo supersøte:)

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder av valpene! Og gratulerer med 2 års dagen til vakre Bali! :D

    SvarSlett