tirsdag 26. april 2011

Endelig ny data og på nett igjen :)

Da var jeg på nett igjen, deilig :) Det er rart hvor avhengig man faktisk er av slike dubeditter.

Siden sist så har det vært påske, og det har vært en urolig deilig påske! Sol og blå himmel nesten hver eneste dag, og temperaturer oppimot 20 grader. Kan ikke klage da? ;)
Vi har vært på hytta i Trysil, og det var ikke noe snø igjen, bare noen flekker her og der. Vi var 11 stykker på hytta og koste oss med god mat og drikke hele ferien. Vi spilte Se og hør-spill på kvelden, og det var koselig. Kaj hadde kjøpt påskeegg til meg som veide 5 kilo! Selv om jeg delte med alle andre har jeg masse godis igjen ;P

Bikkjene har levd som plommen i egget, masse kos og godis har det blitt på dem også ;) De er jo "barna" i familien nå, og da er det lett for å bli litt skjemt bort når man er på familietur. Bali har brukt mesteparten av dagen på å ligge i sola og sole seg, mens Ophelia har løpt rundt og gjemt bein her og der. Innimellom kommer hun å legger beinet i fanget mitt og vil at jeg skal holde det mens hun spiser. Når vi har vært på tur har vi hilst på mange hyggelige hunder, og er det en  vanndam eller ett vann i nærheten, hopper Bali oppi fortest mulig; det er jo så kult å søle seg til å bade må skjønne! Ophelia er stikk motsatt, hun vil ikke bli våt eller møkkete på de søte små potene. De må jo være rene vettu!

Ble ikke tatt så mange bilder i ferien, men noen ble det jo som alltid :)

Bali soler seg


Offe har funnet stillingen ;P


Offe har tid til å sove litt i sola hun også




Bali vil bare ut å sole seg hun


1 kommentar:

  1. Silje, Smokey og Bandit26. april 2011 kl. 15:26

    Haha Bali er en morsom gårdshund :) De er ganske så forskjellige de to jentene deres ;) Høres ut som dere har hatt en veldig fin påske :)

    SvarSlett