søndag 24. april 2011

Dataen min er død :(

Begynner å bli en stund siden jeg oppdaterte bloggen, og det er pga. at min data døde rett før påske :( Men det første jeg skal gjøre når butikkene åpner igjen på tirsdag, er å kjøpe meg en ny :) Så da vil jeg snart være på nett igjen (blir jo helt gal av å ikke ha data).

Enn så lenge legger jeg ut ett par bilder til av Ophelias søster, som er utrolig lik i ansiktet! Nesten litt sprøtt hvor like de faktisk er, særlig på det nederste bildet.



(bildene lånt fra http://www.kennel-zkrubbe.dk/)

3 kommentarer:

  1. Min data er antagelig også død, utrolig kjedelig :(. Ophelia og søsteren var veldig like ja :)

    Kristine

    SvarSlett
  2. Hei!

    Ligner ja men Offe er helt seg selv og man kan itte ta feil av henne syntes jeg.

    Birgitta som savner lille Offe og lille frøken Bali

    SvarSlett
  3. Ja uff, det er så kjedelig når slike ting blir ødelagt :(

    Birgitta: vi savner også dere, gleder oss masse til neste fredagstur :)

    SvarSlett