fredag 29. april 2011

Årets første bad

Igår var vi og badet for første gang i år (ikke vi to-bente altså! :P) Det var så varmt, så da tenkte vi å ta med oss hundene å bade litt. De siste turene vi har gått på jobben, har alle bikkjene lagt seg ned i første og beste vanndam/pytt, så denne gangen dro vi til ett ordentlig vann ;) De holder seg litt renere da kan man si.

Den verste badeanden er Missi


Bali og Missi kaster seg uti etter en pinne




Ophelia er IKKE en badeand, så hun fant seg pinner på land


Der var det en pinne! Viktig å ikke bli våt på tassene! 




Bali tørker i hvitveis-engen


Mens vi tørket, hadde vi tid til å leke litt


Typisk Gizmo, gnage på bein er kult!


Hva er det du driver med? Offe gir han "blikket" 


Nei dette gidder jeg ikke å være med på lenger!


Hørte jeg godbit? Jeg kommer!!


Var det her det var godbit??


Vi står såå pent, kan vi få godbit da?? 


Bali joina i godbitklubben

Ophelia ble 8 måneder på onsdag, tiden går så fort!! Hun har enda ikke hatt noen løpetid enda, men regner med at den er rett rundt hjørnet. Hun er fortsatt like småspist, spiser kanskje to skjeer med V&H om dagen. Prøvd å tilby henne litt andre ting, men ingenting er godt syntes Ophelia. Men hun ser ikke ut til å sulte heller, så da får jeg bare finne meg i at hun spiser og kanskje trenger veldig lite mat til tross for stor aktivitet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar