lørdag 15. januar 2011

Valpetreff/gårdshundtreff

Idag har vi vært hos Britt (Dunderskogen kennel) og hatt valpetreff med voksne! :) Det var alt i alt 3 valper og 4 voksne hunder, så man kan si det var liv i leieren ;) Alle tre valpene lekte veldig bra sammen, Britt sine voksne hunder var rolig og bedagelige, mens Strix og Bali var dagens turtelduer da Bali ikke er helt ferdig med løpetiden tydeligvis..
Det var et kjempekoselig treff, og jeg håper vi kan ha flere slike :)

Ligger flere bilder på hjemmesiden til kennel Lille-Lo; www.lillelo.com


Strix syntes rompa til Bali luktet veeldig godt










Vakker!!








Også var det valpene, Nemi, Zorro og Ophelia


En del av gjengen



Zorro



Hei! Deg kjenner jeg igjen!


Zorro ute og tisser, flink gutt ;)



Nemi likte seg på fanget til Kaj







Nemi-søta


Godbiter på G!



Nemi og Ophelia i full fart


Nemi




Veeldig tøff altså!



Mye språk i disse småtassene ;)



Zorro med godt driv



Mer godbiter!







Bali og Zorro


I farta!


Små barn blir fort trøtte


Nemi


Og Zorro ble sliten


Nemi



Vakre Ronja



Og minst like vakre Lilo






6 kommentarer:

  1. Strix og Bali hadde ikke blitt så værst det da ;) Lilo var veldig fin synes jeg. Og søteste valpene :)

    SvarSlett
  2. Dette så gøy ut:)Så mange flotte gårdshunder på en gang! Veldig fine bilder!

    SvarSlett
  3. Silje: vi snakket om det, valpene hadde jo blitt superfine! Om ikke litt store da, hehe ;)

    Kjersti: Takk :)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Blir helt valpesyk! Ser ut som små marsipangriser jo.
    Ronja har så godt utrykk.

    Birgitta

    SvarSlett
  5. Så fine bilder, første gang jeg har syntes at Ophelia har sett stor ut!

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder:) Jeg er inne på bloggen din for første gang, og synes du er flink til å skrive og legge ut gode bilder. Selv har jeg Dunderskogens Dynamite Pixie, Nemi's søster og det er full rulle her i huset også:D

    Mvh
    Susann Michelle

    SvarSlett