lørdag 29. januar 2011

En dag med Zorro

Igår hadde vi som tidligere skrevet besøk av Zorro hele dagen. Etter fredagsturen var valpene klare for enda mer herjing, og det resulterte i en del blinkskudd ;) Senere på kvelden kom Camilla og Kristian for å spise middag. De hadde med seg Lilo, så da ble det full hundefest. Vi hadde en kjempefin kveld med god mat og masse latter :)


Bali var også med på leken innimellom


En liten stumphale


Zorro gutten :)



Ophelia spiser på bein



Nomnom!


Zorro har endelig fått overtaket ;)


Du får ikke spise bein ifred nei!



Bali ser litt forskrekket ut her, men det er ikke så rart :P



SMIL!



Angrip!





haha!



Slitsom å herje så fælt!



Sko er kult!


Jeg har finere tenner enn deg så!


Bali blir sliten av disse små


Så kom Lilo, 8 år har hun blitt

Slapper av foran peisen


Se hva Camilla hadde med til meg! Klofil som jeg har ønsket
meg SÅ lenge! Takk Camilla!

3 kommentarer:

  1. SÅ mange flotte bilder av flotte hunder :)

    SvarSlett
  2. Silje, Smokey og Bandit29. januar 2011 kl. 15:00

    Åh hvorfor har dere så mye finere klofil enn hva vi har a?? Vår er jo sånn teit farge, deres var jo kuuuul ;)
    Nå er jeg spent på hva hundene sier til den :)
    Søte små valpene med de fine tennene sine :D

    SvarSlett
  3. hihi, denne er kuuul ja Silje! :P Nå gjenstår det bare å se om hundene syntes den er like kul! :D

    SvarSlett