søndag 14. november 2010

Valpetreff

Igår var Ophelia på sitt første valpetreff. Det var litt skummelt, men hun ble litt tøffere etterhvert. Hun var den minste valpen der, så ikke rart hun syntes det var litt skummelt! Hun ville heller klatre på alle menneskene som var der, og helst bli holdt i armene, det var jo så kaldt på føttene! :P Hun ble også veid, og hun veier nå 2,2 kilo, nesten 1 kilo har hun gått opp på 3 uker :)

Hei! Deg har jeg møtt før!








Og der fant jeg jaggu masse godbiter også!


For to dager siden, hadde Ophelia vondt helt ut av det blå. hver gang hun rørte på seg når hun sov, så peip hun. Vi prøvde å kjenne på henne overalt, men fant ingenting som var feil. Vi prøvde å sette henne ned på bakken, og hun gikk fint, men var litt krokrygget. Siden det ikke gikk over, ringte vi til dyrlegen og de sa det mest sannsynlig var kolikk. Så mens hun sov, lå jeg og maserte henne forsiktig på magen, og hun ble mye bedre utover kvelden. Neste dag var det nesten gått helt over, og dagen etter der var hun helt frisk :) Så nå har vi begynt å bløte opp maten hennes så får vi håpe det hjelper :)

3 kommentarer:

  1. Har du baby kolikk a, stakkar deg. Godt du har mamma til å massere deg.
    Syntes du ble veli tøff igår jeg.

    Hilsen Birgitta

    SvarSlett
  2. Ja, og mer tøff skal jeg bli! :)

    Hilsen Ophelia

    SvarSlett
  3. Åh hun er så liten og søt <3 Og hun begynner å bli ganske brun i ansiktet :)
    Stakkar liten som hadde vondt i magen, godt å ha en snill mamma som kan massere litt da :)

    SvarSlett