søndag 28. november 2010

Bilder fra Dogs 4 All

Lovet bilder fra igår, og de kommer her. Takk for bildene Bente :)

Ophelia følger med på storesøster i ringen




Heia storesøster!




Bali står så fint på bordet så :)


Pena <3


Idag mens Bali var med kaj på butikken, tenkte jeg å introdusere klikkeren for Ophelia (jeg har vært litt treg akkurat der). Jeg begynte først bare og klikke og gi godbit, noe jeg gjorde i 5 minutters tid. Deretter skulle jeg teste hvor "smart" hun var, og forventet kontakt før jeg ga henne klikk og godbit. Hun tok det veldig fort! Når hun hadde forstått prinsippet og ga meg kontakt hver gang hun var ferdig med godbiten, avsluttet jeg treningen. Hun var så flink til tross for at jeg ikke har trent noe kontakt eller med klikker før nå. Flinke bebissen min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar