onsdag 17. november 2010

Hvil i fred kjære Eliasgutten vår

Du var den glade, snille kjempen som alle ble så glad i. Du elsket alle på to bein, spesielt barn og din nærmeste familie. Du trodde du var like liten som pusekatten, så du skulle alltid sitte eller ligge på fanget. Du fikk en lillesøster som du var svært glad i, og hun var like glad i deg. Helt på slutten av livet ditt, fikk du enda en lillesøster som også ble veldig glad i deg. Ja, hun var litt plagsom, men du var allikevel veldig snill og god.

For 6 uker siden begynte du plutselig å halte. Vi dro til dyrlegen og fikk beskjed om å holde deg i ro i 6 uker + at du fikk smertestillende. Du ble ikke noe bedre, tvert om, du ble bare verre og verre. Du klarte ikke å sove om natten, og heller ikke reise deg opp av deg selv hvis du lå på det vonde benet. Da var pappa god og ha.. Vi ble henvist til en spesialist når du til slutt ikke ville tråkke ned på beinet ditt lenger. Vi leverte deg for røntgenundersøkelse, og kom tilbake til ettermiddagen for å hente deg.. trodde vi ihvertfall.. Vi ble møtt med de verste nyhetene vi kunne få, du hadde fått beinkreft. Kreften var svært aggresiv og hadde spist opp beinet i overarmen din. Hadde du gått en uke til nå, hadde beinet knekt tvers av.. Vi fikk også vite at kreften hadde spredd seg til lungene dine, der de fant mange små kreftsvulster. Det var ikke noe mer å gjøre for deg godgutten vår..

Vi håper at du har det kjempefint i hundehimmelen og leker og koser deg masse! Du er dypt savnet og vil alltid være i hjertene våre. Du vil alltid bli husket av alle som fikk lov til å bli kjent med deg,du var liksom alltid så blid! men dessverre ble du bare 5 år gammel.. :(

Hvil i fred kjære Eliasgutten min! Stor klem fra mammaen din <3 <3

Elias:) Du har betydd så mye for meg, Hjulpet meg igjennom alle tunge tider og alltid gjort meg glad. Du har vært en følgesvenn gjennom 5 år som har vært nærmere meg enn noen annen
Savnet etter deg vil bli tungt da vi idag fikk beskjeden om at du hadde fått ondartet kreft med kraftig spredning. Håper du har det bra der ...du er nå! Jeg holdt din labb og koste med deg til du var borte og fortalte hvor glad jeg var i deg.

Jeg savner deg så mye kjære gutten min. Jeg gråter og gråter men smerten er så stor at jeg hvet ikke hva jeg skal gjøre.
Jeg vil alltid tenke på deg og være glad for at det var akkurat du som kom til oss som liten tass for 5 år siden. Store deler av hjertet mitt tilhører deg og dette er ett tomrom som kjennes for hardt ...ut til å bære. Men vi holder minnene av deg i live.
Savner deg og er glad i deg kjære Elias.

Kjærlig hilsen pappa




























9 kommentarer:

  1. Nå gråter jeg litt for dere... så trist og fælt! Han var en vakker godgutt! Stor trøsteklem fra Marie, Ellie og Balrog

    SvarSlett
  2. Stakkars , stakkars dere! Jeg gråter for dere. Dere er jo så skjønne med hundene deres.
    Han ser så flott ut på bildene, skjønner han har vært en god gutt.

    Stor klem fra Birgitta som gråter for og tenker på dere.

    SvarSlett
  3. tusen takk for omtanken, det setter vi veldig stor pris på :) Vi har det utrolig vanskelig nå, og det vil nok ta tid før vi kommer over tapet av verdens beste Elias. Men må prøve å se fremover og tenke tilbake på alle de gode minnene han har gitt oss, og at han ikke har det vondt mer.

    SvarSlett
  4. Uff dette var trist. Elias virket som en veldig god gutt, veldig flott var han også.

    Stor klem fra Silje, Smokey og Bandit. Vi tenker masse på dere.

    SvarSlett
  5. Så veldig trist! Han var en utrolig vakker hund, og dere skriver så fint og rørende om han begge to. Tenker masse på dere. Klemmer fra Kjersti, Lotta og Tess.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Vi tenker på dere og synes dette er utrolig trist :(

    Sender mange varme tanker og klemmer

    Hege og Milo

    SvarSlett
  8. Så forferdelig trist.. tenker på dere.


    Kristine, Miro & Bibbi

    SvarSlett
  9. Takk igjen alle sammen, er så fint når andre bryr seg :)

    SvarSlett