mandag 25. oktober 2010

Liv i leieren!

Ophelia har nå vært hos oss i 3 dager, og det går så fint :) Hun og Bali leker og herjer, og noen ganger blir det litt voldsomt, så da må jeg tvangskose med Ophelia, hun blir litt vel overtrøtt ;) Hun leker gjerne i en halvtimes tid før hun må sove litt. Hun spiser mat med god lyst, og tisser og bæsjer ute ;) Hun syntes det var litt skummelt og kaldt med engang, men nå spretter hun rundt og kommer løpende når hun er ferdig :)
Om natten sover hun i sengen og biter meg i øret når hun må ut på do ;) Vi sover til klokken 10 hver morgen, for da syns hun det er på tide å stå opp.

Igår var vi på familiemiddag hos min far, og der var det mange mennesker + en hund! Hun ble veldig fort trygg på Pia (hunden), og lå inntil henne og sov. Menneskene var litt skumle med engang, men etterhvert løp hun rundt og sjarmerte alle.

Litt bilder må jo også være med:

Mamman min har strikket genser til meg!


Den var god og varm!






I farta! jeg har funnet ut hvor vannet står, og drikker masse vann. Blir tørst av å leke så fælt



Dra kamp med storesøster Bali. Det er gøy!







Jeg får ikke gå særlig i fred uten at storesøster må følge med på at jeg ikke gjør noe galt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar