torsdag 13. oktober 2011

Høsten er her

Det har blitt oktober, og høsten har virkelig kommet. Om morgenen er det 2 grader og frost på bakken. Sol og blå himmel er det, og det er så deilig! Liker denne delen av høsten, når det ikke blåser og er surt og kaldt.

Ophelia har blitt seg selv igjen, blid og glad om dagen *bank i bordet*. På turene er hun igjen med på å løpe omkapp med de andre hundene, og hun smiler fra øre til øre :)

Bali har hatt løpetid i snart 3 uker nå, så blir spennende å se om hun fortsetter lengre slik som sist, og om hun slipper unna innbilt svangerskap. Hun har iallefall ikke vært så gretten på andre hunder denne gangen så vi håper på det beste.

Nitro blir 14 uker på søndag, og han er en skikkelig livsnyter. Han syns alt er kult han! Og han bare elsker alt på to- og fire ben. Han vokste en del de første ukene, men nå har han bremset litt, så han har ikke forandret seg stort den siste uken. På mandag kommer min mor og stefar hjem fra en 7 ukers lang USA-reise, så jeg gleder meg til at de får møte Nitro for første gang. Jeg vedder på at de faller for hverandre fra første stund :) Nitro er nå meldt på sitt første valpeshow som er i Kongsberg den 12 november. Da er han 4 mnd og 2 dager, så det blir utrolig spennende!

Jeg har bestilt en ny Hurtta fleecejakke til Bali. Den var på tilbud i Sverige til 350 kroner, og det er over halve prisen av det den koster i Norge! Så da måtte jeg jo bare slå til ;) Den hun har nå passer akkurat, men jeg syns den er litt vel stram rundt brystkassa, så da kjøpte jeg en i større størrelse denne gangen. Så får evt. Nitro arve den gamle når han blir stor nok. Jeg har også strikket ferdig genseren til Bali som jeg startet på før sommeren *kremt*. Har ikke noe bilde av den her og nå, men er veldig fornøyd med den :) Driver også å strikker en ny genser til Nitro. Helt lik bali og Offe sin, bare at hans er blå, selvfølgelig ;) Stikker den litt stor slik at den passer en god stund fremover. Imellomtiden bruker han genserne han har arvet av Ophelia.

Tok litt nye bilder på jobb idag:


Dette bildet var såå fint 2 sekunder før bildet ble tatt, hehe..


Nitro-klumpen :)

 
Offe koser seg på tur







Godbiter i lufta :P


Godbitsøk


Nitro er helt rå på godbitsøk! 


Måtte bare ha med dette bildet; SÅ klare for at Kaj skal kaste godbiter ;)


Nitro har litt ustabile ører om dagen :P






















Jeg har to pinnemonstre: 
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar