tirsdag 4. oktober 2011

Besøk av Bea

Idag har Nitro hatt en frier på besøk; lille søte Bea!
Bea var jo her når hun var 8 uker, men da hadde ikke Nitro kommet enda. Men idag fikk de endelig møtt hverandre, og de ble kjærester <3

Nitro syns Bea var litt vel ivrig i starten, men når vi fikk kommet oss inn i hagen var han med på leken. Maren og Bea var her i litt over 3 timer, og bikkjene lekte mesteparten av tiden. Man kan tro de er slitne nå!


Litt skummelt i starten


 Bea finner på andre ting imens


 Fant noe innmari kult!


 Hei venn


 Flytt deg da!


 Verdens vakreste gutt <3








 Blir du med å leke snart eller?


 Greit! Jeg er med!


 Bea-søta


 Attack!





 Voovoov sier Nitro


 Bali kom ut, og det var stas!


 Bea bare elsker Bali. Så da må man smiske





 Inn og rive ned gardina ;)







Takk for besøket! Gleder oss til neste gang:)

Av en eller annen irriterende grunn får jeg ikke til å kommentere i blogger-blogger (altså blogspot). Jeg skriver og det bare forsvinner når jeg trykker "send inn". Vet det er flere som har samme problem. Håper det blir fikset!

2 kommentarer:

  1. Alltid like hyggelig å komme å hilse på dere og hundene :) i morgen skal jeg sjekke om de har klippet jordet og så kan du komme på besøk en dag også :)

    SvarSlett
  2. Du har jo blitt den fotografen Kristine! Så flotte bilder!
    Nitro ser så lite og uskyldig ut på det første bildet!
    Jeg må bruke Mosilla når jeg kommenterer hvis ikke forsvinner innlegget.
    God helg!

    Birgitta

    SvarSlett