søndag 3. juli 2011

Litt bilder tatt av min bestefar

Bestefaren min er like fotogal som jeg, så han tok en del bilder når vi var på hytta deres forrige uke. Her er ett lite utvalg ;)


Ophelia biter seg fast i ryggen til Bali. Skikkelig irriterende lillesøster
syntes Bali!



Kan jeg også få komme opp??


NEI! Pappa er MIN!


Joda, selvfølgelig skal du få komme opp. Gjesp..


Her får man se en litt annen side av Offe. Hun er UTROLIG klengete på
meg


Presser meg nedi mellom her jeg


Soove hos mamman


Tid for litt griseøre ;)






Skulle gjerne hatt det øret der altså!


Prøver å psyke ut søstern med å bite henne i nakken


Bali er helt i sin egen verden, og knepene til søster fungerer ikke



Da får jeg bare prøve å stjele det da!


Og hvem tror dere fikk beinet tilslutt?? 

1 kommentar:

  1. Hei !

    Så søte dere er alle sammen. Lov å si det vel, hi hi. Så godt å se hvor fint dere har det.

    Birgitta

    SvarSlett