fredag 8. juli 2011

Luna og Perle på "ferie" hos oss

Igår kveld kom Sissel og Ole Mortens Luna og Perle til oss. De skal være her til neste søndag da resten av familien er i Danmark. Svar på Luna sine rabies-prøver kom ikke i tide, så hun fikk ikke vært med. Lille Perle er bare 12 uker gammel, så hun er ikke gammel nok. Så da kom de til oss :)

Luna har vi jo møtt før, så det gikk fint. Var litt spent på hvordan Perle ville ta det, men hun er den tryggeste av de to! Hun bare tar livet med ro hun, og er såå tillitsfull. Hun sov hele natten i sengen mellom meg og Kaj, og vi stod ikke opp før klokken 8.00. Luna brukte litt tid på å slå seg til ro, vi gikk jo nesten å la oss med engang etter at de kom, så det er jo forståelig. Men etter 10 minutters tid klarte hun også å finne roen og sovnet sammen med Perle :)

Idag har jeg vært på en lang tur med Ophelia og Luna, mens Kaj var hjemme med Bali og Perle. Når vi kom tilbake var hele gjengen veldig slitne, og sov i ett par timer før det var klart for lek ;) Perle er veldig spennende, og det er helst hun alle skal leke med, samtidig! Men lille Perle er tøff, hun sier ifra og alle respekterer henne. Hun er veldig tøff med søster Luna som står der tålmodig med en liten piraya hengendes fra ørene :P


Hei på dere!


Soove hos Kaj


Nå er jeg sulten! Gi meg mat!


Endelig noen som gir meg mat!


Luna


Bali måtte bare smake litt på babyen



Nå tar jeg deg storesøster!



Hva skal jeg finne på nå mon tro??


Se hva jeg fant!


"Den er egentlig min, men du kan få låne den"


Lek med meg da offe!


Bali blir sliten av å ha besøk


Offe også 


<3 <3 

2 kommentarer:

  1. Bali og Offe trenger jo nesten ikke gå tur når de har så flott besøk. Ser ikke så trist ut å passe de akkurat.

    Birgitta

    SvarSlett
  2. Det er kjempekoselig å passe de. Jeg blir helt overrasket over at det går så bra! Alle 4 leker så fint sammen, ikke noe knuffing (var litt i starten, men nå er det ikke tendenser til det engang) og verst av alt, de sover store deler av dagen! Deilig :))

    SvarSlett