mandag 27. juni 2011

Deilig ferie i Sverige :)

Vi har vært på ferie i Sverige fra onsdag til igår. Vi har ikke tid til å ha noe særlig lenger ferie nå som bedriften vår er så ny, men vi kom oss ihvertfall vekk ett par dager :) De første dagene var vi på hytta til mine besteforeldre som ligger mellom Töcksfors og Årjeng. Hytta ligger langt inn i skogen rett ved vannet. Hundene elsket å være der, løpe løst og bare kose seg. Vi var heldige med været da det var opphold og sol hele uka.




Svenske skoger


Ophelia er 10 mnd idag!!


En sopp jeg bare måtte ta bilde av, mystisk!



Bali likte å holde utkikk


Ophelia hermer etter storesøster




Verdens lureste blikk :D Kajs hender er goode



Vakrest <3


Bali slapper av i stolen


Sove på pappa er godt <3


Søt liten pote


Bali skuer utover vannet


Jeg og jentene gikk en tur langs vannet











Hytta






Lørdagen dro vi videre til neste hytte. Min tante og onkel sin hytte som ligger i Åmål, bare 30 minutter unna herregården til mine foreldre. Der er det utrolig koselig og idyllisk!


Løpe bajas rundt på plenen med pinne er gøy!!


Svømme litt må man jo også






Idyll <3


Dette søte gjestehuset sov vi i :)


Og her er hovedhytta

 
Ett av Balis mange uttrykk



Dette er en drakt man skal ha på seg ute i vannet og henge etter båten.
Den måtte jeg bare prøve! :P


Min fetter står på wakeboard mens onkel kjører båten

 
Fiine jenta mi skuer utover vannet


 
Kaj prøver romperisteren, først på magen


Bali ser på pappan ute i vannet


Og de ble såå glade når de kom inn på land igjen :)


Som dere kan se har vi kost oss masse! Skulle gjerne vært her hele sommeren, og da snakker jeg også for hundene tror jeg ;) Trenger ikke å dra til syden når det finnes så mange fine eiendommer i familien vel?? ;)

2 kommentarer:

  1. urk, dere er heldige! Så fine hytter! Jentene er så søte på bildene, på noen ser Bali så liten ut og på det ene som om hun har stumphale. Ganske heldige små jenter må jeg si.

    Birgitta

    SvarSlett