søndag 29. august 2010

HP og beste junior :)

Vi hadde en nesten like fin utstillingsdag i dag som igår. Bali fikk 1 kval, 1 konk, og HP :) Dommeren likte Bali veldig godt, men hun var forsatt litt for tykk, og hadde ikke så bra bevegelser idag. Men man kan jo ikke alltid gå like fint heller ;)

Bali ble også beste junior (var jo den eneste), og vi fikk en BIR junior rosett. Aldri sett før? Så da skulle vi liksom inn igjen å konkurrere i gruppa senere på dagen, men det gadd vi ikke å vente på. Gårdshunden blir svært sjeldent plassert uansett. Så vi gikk for å hente premiene våre, og høre om vi kunne få tak i en ck-rosett fra igår ettersom jeg klarte å glemme det igår. Siden det var Leonbergerklubben som hadde det igår og klubben for større selskapshunder idag, har de ikke de samme rosettene. Derfor kunne jeg ikke kjøpe en rosett fra idag, men jeg ble med han ene mannen bort til leonbergergjengen og hørte der om de hadde ck-rosetter fra igår. De hadde ikke flere liggende, men jeg skulle få ck-rosetten til hun ene som var der! Hun løp i bilen og hentet rosetten, og jeg fikk den :) Det var utrolig snilt gjort. Så da fikk jeg ck-rosetten allikevel ;)

Her er Bali med helgens fangst:



Og med sitt første ck :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med en super helg, vel fortjent. Og så bra dere fikk tak i sløyfen til slutt. Fine Bali :)

    SvarSlett
  2. Takk Silje :) og sløyfe må man jo selvfølgelig ha :P

    SvarSlett