fredag 7. desember 2012

Stella har vært på besøk

Aridgocrats Wishbone Wendy som nå heter Stella, har vært på besøk hos trioen. Hun var her fra forrige tirsdag til søndagen som var. Forvert hadde bestilt tur til utlandet før vi kom i kontakt med hverandre, så da sa vi ja til og passe henne disse dagene.

Når vi hentet henne puttet jeg henne rett inn i jakken, og der sovnet hun på flekken. Tillitsfull til de grader!
Vi kom hjem og hun gled rett inn i flokken. Hun forstod fort at Bali var reservemamma og litt streng hvis man fant på ugang, så henne ble brukt til å kose med. Ophelia er som alltid den som leker og herjer, så de to ble veldig gode venner. Nitro derimot syntes valpen var litt ekkel, så han lå helst i sofaen når valpen var våken :P Etter ett par dager oppsøkte han henne helt selv, og lekte til og med med henne. Hun prøvde å legge seg inntil han ett par ganger, og da blir han helt stiv! Sitter musestille med store øyne og jeg kan lese tankene hans "kan noen fjerne denne tingen vær så snill?". Lille godgutten det <3 p="p">
Det er første gang jeg har hatt valp i hus som kun hadde 1 eneste uhell iløpet av de 5 dagene hun var her! Jeg tok henne med ut hver gang hun hadde sovet, spist og lekt (vanlige valperegler), men neida. Hun hadde ingen planer om å gå på do. "jeg kan holde meg lenge tenk!". Så hun måtte ut ca. hver annen time, og de siste dagene løp hun til døra!! FOR en flink valp! I tillegg sov hun hele natten, og kunne fint være alene på stua sammen med de andre i 10-15 minutter. Bare lekte med en leke eller sov sammen med de andre hun. Imponert!

Jeg og Kaj måtte jo på trening hver dag, og da leverte vi Stella hos min mor 2 min unna. Der var hun og koste seg gløgg ihjel med bein og leker og kooos <3 :p=":p" absolutt="absolutt" andre="andre" at="at" bare="bare" bitete="bitete" bjeffete="bjeffete" dere="dere" desto="desto" det="det" eller="eller" eneste="eneste" englebarn="englebarn" er="er" ett="ett" for="for" fortelle="fortelle" gode="gode" har="har" hun="hun" ikke="ikke" inne="inne" jeg="jeg" jo="jo" kan="kan" lek="lek" man="man" mange="mange" men="men" mer="mer" n="n" noe="noe" noen.="noen." og="og" overlever="overlever" p="p" r="r" rt="rt" s="s" skal="skal" tegn="tegn" ting="ting" tro="tro" under="under" usikker="usikker" v="v" var="var" vist="vist">
Det var trist å levere henne fra oss, og forverten var nesten litt nervøs for at hun ikke hadde noen hund når hun kom hjem igjen. Hehe.. Men vi vet at hun har det som plommen i egget der hun bor, så det var veldig godt å tenke på. Hadde det vært opp til Kaj hadde hun blitt værende :P Men vi får trøste oss med at hun snart kommer tilbake. Tenkte å ha henne her en helg på nyåret engang.

Ble selvfølgelig tatt en del bilder, og her er noen av dem:

Peiskos

 Må du komme hit nå?

Koste seg alene foran peisen















 Oppstillingsbilde 10 uker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar