onsdag 14. mars 2012

Valpebesøk

Igår fikk jeg og Kaj endelig tid til å besøke valpekullene til Camilla og Kristian. Sist jeg var der rakk jeg ikke akkurat å titte på valpene til Alba med tanke på fødselen til Zeta.

De har blitt 6 uker allerede, og de er SÅ søte! Skikkelig rabagaster ;) Husker når vi vår og besøkte Nitro på denne alderen, han og søsknene var så mye roligere og "snillere" :P Av denne gjengen ble jeg overfalt med engang jeg satte meg på gulvet, og den ene beit meg her, og den andre hang i sokken min, og den tredje beit meg der :P Jeg klarte tilslutt og karre meg opp i sofaen, med beina trygt oppi ;) Det var mye lettere å løfte opp en og en og kooose <3

Fikk også sett igjen valpene til Zeta, og de har blitt så store! Snart 2 uker allerede, og de var så søte der de lå og sov :) Zeta hadde ingenting imot at jeg holdt valpene hennes :) Gleder meg til de blir større!

Men litt bilder fra Alba sine valper:


Hele gjengen samlet


Koose bamsen. Robert


 Robert og Kaos


 Zelma og tykkerompa si <3


 Min favoritt - Kaos. Han er såå lik Bali! Hun var prikk lik når hun var like gammel


 Kaos og Robert


 Tykkerompe


 Morfar


 Kaj måtte også luktes på!


 Herbert - favoritt nr. 2


 Sovner på fanget mitt <3






 Også må vi ha med ett bilde av Strix :)


Legger ut noen bilder fra turen på jobb idag og.


Kan ikke klage på været om dagen! 


Mye spennendel lukter nå som snøen har gått


Bali og vennene hennes


 Ophelia har fått løpetid, og tar det hele med ro


 Nitro smisker litt med Spike


 og litt med Oddvar






Klovnen Bali


 Speider etter fugler



 Nuss!


1 kommentar: