lørdag 22. mai 2010

Årets første bad

Idag var det fryktelig varmt, så vi bestemte oss for å ta en tur ut for å bade. Elias elsker å bade, og Bali ble tøffere og tøffere ifjor. I år var hun mye tøffere, hun hoppet rett uti vannet og svømte som om hun aldri hadde gjort noe annet :P De syntes det var kjempegøy og deilig å avkjøle seg litt. Etter en times tid med bading skulle vi hjem. Elias tørket seg på gresset, mens Bali løp litt inn i skogen og kom ikke når jeg ropte på henne. Jeg så at hun dreiv å rullet seg i ett eller annet, så jeg gikk for å hente henne. Når jeg kom frem så jeg at hun rullet seg på en gigantisk gjedde!! Den hadde ligget der i et par dager så det begynte å lukte skikkelig vondt :S Da måtte jeg ta med meg Bali tilbake til vannet slik at hun fikk vasket seg litt før vi dro hjem. Ekle Bali!


Noen bilder fra idag, resten ligger på hjemmesiden under fotogalleriet :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar