onsdag 16. januar 2013

Stella og Nitro

På søndag kom Stella på besøk igjen. Jeg har gledet meg sånn til å se henne igjen, og hun skuffet ikke. Hun er så lik Bali i "happy-faktor" logrer døgnet rundt, og når det kommer nye personer logrer hun med hele kroppen. Søte lille :) Hun husket igjen trioen, og gled rett inn i gjengen. Hun har ett godt språk, la seg på rygg og slikket i munnviken med engang de andre ble litt strenge med den lille virvelvinden ;)

Eksteriørmessig syns jeg også at hun utvikler seg fint. Hun var nå 16 uker gammel, 28 cm høy og veide 4,5 kilo. Akkurat passe :) Jeg har meldt henne på sitt aller første valpeshow 10 februar på Exporama, hellerudsletta. Jeg trente litt utstilling med henne, og hun var kjempeflink! Lærte seg å stå ganske fort, og hun hadde allerede lært seg sitt og gi labb hos forvert ;)

Hun løp rett til verandadøren og lagde ett lite pip når hun måtte på do, så hun hadde ingen uhell inne. Veldig fint ettersom vi akkurat har kjøpt nytt lyse beige teppe! Hehe..

Også må jeg bare fortelle litt om lillegutt. Nitro har nå blitt 18 mnd og har plutselig blitt skikkelig mammadalt. Før ville han aldri ligge på fanget og kose, det var oppskrytt og en jenteting. Men nå derimot ligger han ofte på fanget og skal kose. Han har ingen intimgrense, så han legger seg helst OPPÅ ansiktet mitt og syntes det er helt greit. Ikke no problem det vel?? Og ligger Offe på fanget mitt fra før, legger han seg gjerne oppå henne, for når han skal ha kos, så skal han ha kos. Denne kosingen er jeg så glad for, for nå føler jeg at vi er mye mer "close" enn før. Er jo så vandt til å ha jentene liggende på fanget hele tiden, mens han har holdt litt avstand. Ikke nå lenger nei ;) Glad jeg har hunder som liker å kose, det er jo så koselig! Selv om det kan bli litt mye når man aldri får ligget i fred på sofaen da, haha!

Her kommer en del bilder av Stella og trioen:
































2 kommentarer:

  1. Silje, Smokey og Lilly18. januar 2013 kl. 17:11

    Så fin Stella er :)
    Banditten var akkurat som Nitro, han hadde ikke tid til å kose før han ble litt eldre. Og når han først ble kosegutt så ble han det virkelig også. Kanskje gutta er sånn? :)

    SvarSlett
  2. Ja det kan hende Silje! Er veldig rart, men veldig koselig ;)

    SvarSlett