lørdag 17. desember 2011

Hjemmesnekra fotostudio

Nå har jeg lenge gått og drømt om fotostudio som jeg kan ha her hjemme. Det er jo svindyrt, men finnes enklere løsninger :) Istedenfor å kjøpe ett proft lerret, har jeg planer om å kjøpe en rullgardin, eller, planen VAR å kjøpe en rullegardin. Men så kommer Kaj med sånne "kloke" råd om at det er umulig å feste den på gipsvegger, tung og pakke opp og ned osv osv. Så han har sagt at han skal snekre ett studio til meg!! :P Altså, han lager 2 rammer som han  setter sammen, og stifter fast ett hvitt, tykt laken på. Jeg er skeptisk, men han skal få prøve. Hvis ikke fullfører jeg min opprinnelige plan om rullegardina ;)

Men jeg er utålmodig, så jeg måtte bare ta noen prøvebilder ute i stua og på soverommet. De på soverommet ble litt mørke, da det er for dårlig lys der inne. Derfor trenger jeg en slik "blits-paraply" hvis bildene skal taes der inne. Så jeg prøvde meg på stua (de bildene med brun bakgrunn), og de ble lyse og fine. Så kanskje jeg ikke trenger noe mer lys??

Iallefall, her kommer bildene :)




















1 kommentar: