onsdag 9. november 2011

En liten oppdatering herifra

Nå begynner det å bli kaldt ute, og det er noe bikkjene ikke er så glade for. De to som hater det mest er Ophelia og Nitro. Så de bruker begge dekken eller genser når vi er ute om dagen. De er også begge veldig pysete når det kommer til søle og gjørme, så de er ikke særlig begeistret om dagen, da det er søle og gjørme overalt. Vi gleder oss til det fryser på slik at vi slipper å dusje hver dag vi kommer hjem fra jobb ;)

Nitro har blitt friskmeldt, og er med på jobb igjen. Han bare elsker de andre hundene, og han har nå fått hilse på alle vi har, til og med de "gale". Han har enda ikke blitt satt på plass eller fått en eneste dårlig opplevelse, det er kjempebra! *bank i bordet*. Så hvis dette fortsetter, blir han nok en fin og trygg hund når det kommer til andre hunder av alle størrelser og fasonger.

Nitro blir 4 mnd i morgen, og han skal på sitt første valpeshow på lørdag. Det blir veldig spennende! Kaj insisterer på at det er han som skal stille han ut, og da har jeg sagt at det også får være han som lærer han hvordan man oppfører seg på utstilling. Men tror du han har lært Nitro noe som helst? Neida ;P Så de siste dagene nå får jeg tvinge han til å øve litt, slik at vi ikke kommer inn i ringen med en "crazy dog" :P

Ellers skjer det ikke stort. Jeg har begynt på enda en genser, men denne gangen med flettemønster! Jeg har aldri gjort det før, heller ingen som har vist meg det, så hvis genseren blir fin, da blir jeg overrasket ;) Det tar sin tid, så er sikkert ikke ferdig på en stund heller.

Avslutter med litt bilder av gjengen:


Nitro modelerer genseren til Smokey


 Og Offe modelerer genseren til Bandit


 Nitro poserer


 Offe og pusen leker


 Offe er fremdeles en skikkelig bølle


 Pusen


 Nitro sitt uttrykk når han vil sjarmere


 Offe gir Nitro en god ørevask, og det syns han er veeldig godt!


 Hele gjengen koser seg foran peisen


 Bilder fra jobben idag

Nitro syns det fremdeles er best å sitte i jakka til pappa


 Sjekk rynkene mine da!


 Nitro hilser på Damien for første gang


 Nitro bryr seg ikke om de andre hundene han


 Offe står og gjeiper til de andre




 Jeg vil og opp!


 Ok da






 Kaj og Offe er såå glad i hverandre <3


 Måtte bare ha med dette bildet. Skikkelig kuuul vettu ;)





 Like store har de blitt ^^


3 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder :). På bildet av Nitro når han løfter på foten så hadde han et mer voksent uttrykk! Ser så kul ut att :)

    SvarSlett
  2. Ja han ser skikkelig "cool" ut på det bildet ;) Søtingen min <3

    SvarSlett
  3. Hei!

    Nitro ser så stor ut på bildet! Lykke til på lørdag!

    Birgitta

    SvarSlett