fredag 3. desember 2010

Første dagen fra hverandre

Idag har Bali vært så heldig å få være med til Sverige med "mormor og bestefar" :) Hun skal være der til i morgen, og da kommer vi andre også og blir der til søndagen.
Vi skal på julebord idag, og da skal Ophelia til min far og være der sammen med vorstehren deres Pia og kose seg ;) Det er første dagen/natta de er uten hverandre, og det tror jeg Bali syntes er litt deilig. Slippe den slitsomme lillesøsteren sin litte gran, og blir skjemt helt bort i Sverige. Hun ELSKER å være i sverige, og boltre seg på den store eiendommen.

Nå ligger Ophelia på skulderen min og sover mens jeg strikker ferdig hennes 3 genser. De andre har blitt for små! :O Vokser som ugress denne lille pirajaen! Og en positiv ting med at hun blir eldre, er at hun snart er husren! Hun har ikke tisset inne på en uke nå, og hun går til døra når hun må på do. Så dette er veldig deilig i en alder av 13 uker :) (Bali var ikke husren før 4,5 mnd gammel).

Om morgenen mens jeg og Bali drar oss litt lenger i sengen, trener Kaj og Ophelia på ulike ting med klikkeren. Idag har han trent på "stå" og hun tar det veldig kjapt. Blir spennende når vi skal introdusere utstillingsbåndet, det er nok deilig å tygge litt på ;P

Ellers er det veldig deilig med 2 glade jenter i huset. De leker nesten alle våkentimer, og når de er slitne, legger de seg begge foran peisen og vasker hverandre i ørene. Det er så koselig at de trives i hverandres selskap :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar