torsdag 9. desember 2010

Er ikke så mye som skjer om dagen..

Nå er vi så lei denne kulda! Vi får jo ikke gått ut og kost oss på tur eller noenting.. Etter 10 minutter går de ikke på mer enn 2 ben av gangen stakkars. Jeg har bestilt potesokker fra USA for 1 uke siden, så de bør komme snart.

Vi har fått en fast rutine om morgenen: Ophelia sover i sengen om natten, og om morgenen når hun mener det er på tide og stå opp, kommer Bali opp i sengen og sover sammen med meg et par timer til. Når hun syns det er på tide å stå opp, kommer katta opp i senga og vil kose seg litt under dyna sammen med meg han også :P Så her går det på rundgang! Når katta har forsvunnet, kommer begge jentene opp og under dyna igjen, og der ligger de og sover en liten stund etter at jeg har stått opp. Det er jo så godt og deilig under dyna! ;)

Resten av dagen finner man begge jentene foran peisen, der er det ihvertfall godt og varmt! og slik går dagene i denne kulda.

Ellers har Ophelia begynt på V&H, og det er jo SÅ godt! Bare de hører jeg åpner boksen med griseriene oppi, kommer de begge stormende i håp om å få litt ;P Vi har også begynt så smått å trene på utstilling. Hun syntes det er veldig gøy å bite i båndet, men når hun først skjønte hva hun skulle, gikk hun så fint og stod som en påle! (kanskje ikke så fint, men hun stod ihvertfall :P) Er jo bare 3 uker til vi skal i ringen for første gang! Det blir veldig spennende :)

Nye dekken har de også fått, Ophelia sitt er fortsatt litt for stort, men er ikke lenge til det passer henne tenker jeg :)



2 kommentarer:

  1. Det blir veldig spennende på Ophelia sin første utstilling. Vi kommer og heier :)
    Synes dekkenet til Bali er så fint, hvor har du kjøpt det? Og er det dyrt?

    SvarSlett
  2. Så bra! Vi trenger heiagjeng :P
    Jeg har faktisk kjøpt det på Felleskjøpet, og det kostet 330 kroner i hennes størrelse. Ophelia har likt bare i størrelse 30, og det kostet 250. Så det er veldig billig til et veldig varmt og fint dekken og være :)

    SvarSlett