fredag 10. september 2010

Trassalderen sa du??

Bali er i skikkelig trassalder om dagen. Hun er mer stresset enn vanlig, og forventer å få mat hele tiden! står ved matskåla og titter bort på meg "kan jeg ikke bare få litt til da mamma?". Vi er på slankern, og derfor får hun litt mindre mat enn vanlig, og det er ikke særlig populært nei.

Ute på jordet gidder hun ikke å komme når jeg roper på henne, og hun skal absolutt gjøre alt hun vet hun ikke får lov til. Idag på vei hjem fra tur, fant hun en renne fylt med jord og sølevann. Denne renna gikk langs hele jordet, og gjett hvem som absolutt skulle gå oppi den hele veien til bilen? Jo, det var Bali! Vannet rakk henne til magen, og når jeg endelig fikk tak i henne, var hun helt svart. Dette syntes hun er SÅ gøy! I motsetning til meg.. Så da bar det rett hjem i dusjen. Og det er ikke bare jeg som får gjennomgå, katta og Elias blir plaget begge to hvis de ikke gidder å leke med henne.

Uff, denne unghundtiden er ikke bare bare!

Akkurat nå ligger hun ihvertfall rett ut ved siden av meg i sofaen og sover søtt. Vi liker dem da :D Lille søte rampejenta mi.

2 kommentarer:

  1. Haha, det er ikke bare Bali som er rampete for tiden. Begge mine, og noen av de andre hundevennene våre også. Vi skylder på at det er noe som går for tiden eller noe ;) Veldig godt å høre at det ikke bare er mine som er pøbler for tiden ihvertfall, hehe ;)

    SvarSlett
  2. Å så bra! Da er det bare noe som går ;P Da kan jeg slappe helt av. Hehe :)

    SvarSlett