onsdag 28. juli 2010

Endelig hjemme :D

Da har vi kommet hjem etter 3 ukers ferie i USA. Elias har vært hos moren til Kaj, og Bali har vært hos min mor på herregården i Sverige. De siste dagene savnet jeg de så fælt at jeg drømte at jeg møtte de flere netter på rad!

Bali var hjemme hos mamma når hun hentet oss på flyplassen. jeg kunne nesten ikke vente med å se henne igjen. Når vi møttes ute i hagen luktet hun ut i luften, og ble helt spinnvill. Hun kjente igjen lukten av oss, og hun var SÅ glad! Først etter 15 minutters tid var det nok med hilsing ;) Vi fikk ihvertfall nok nusser av henne. Det var så deilig å komme hjem til henne. Mamma og Åge syntes ikke det var noe kult at vi kom hjem, for da måtte de jo levere fra seg Bali. Åge sa at de hadde vært hos dyrlegen i Sverige med Bali, og dyrlegen hadde sagt at Bali ikke tåler den norske luften, så hun må bli med de tilbake til Sverige igjen :D haha, de kan bare prøve, men hun blir nok med meg hjem ja;)

Etter at vi hadde plukket opp Bali dro vi for å hente Elias. Det var en litt roligere velkomst. Han har sluttet og hoppe, så vi blir ikke overfalt slik som før, hehe. Hans vanlige måte å hilse på er å løpe å hente en leke som han kan vise stolt frem. Han er jo så god da:) Vi var litt spente på hvordan Bali og Elias ville reagere når de så hverandre etter 3 uker, og det var gjensynsglede ja. Først var Bali litt forsiktig, la seg ned og lot Elias snuse på henne. Så når det var over, spratt hun opp og ville leke. Var litt vanskelig på den lille terassen de møttes på, men de fikk herjet og kost seg masse sammen senere på kvelden da vi dro tilbake til min mor hvor de boltret seg i hagen.

Alle 4 er veldig slitne og trøtte, jeg og Kaj har jetlag, mens bikkjene ligger rett ut og sover. tror vi skal bruke dagen på å slappe av og kose oss masse sammen, og ta en tur og løpe litt på jordet :)

godt og være hjemme igjen ja :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar