søndag 25. april 2010

Ny blogg side

Velkommen til min nye blogg! Har lenge tenkt på å opprette denne bloggen istedenfor den kjedelige enkle som jeg brukte på hjemmesiden, og nå somler jeg meg endelig til det ;) De gamle innleggene vil fortsette å ligge på den gamle bloggen i tillegg.

Utstilling i Stangehallen idag

Idag hadde vi planer om å dra avgårde til utstillingen i god tid. Planen vår å dra klokken 09.00 da vi hadde oppmøtetid i ringen kl. 10.30. Men vi som er kjent for å være trege klarte jo såklart ikke å dra før 09.30. Jeg hadde ikke skrevet ut startnummeret mitt dagen før, så det måtte jeg hjem til min mor å gjøre. Vi kjørte oppover og håpet på at utstillingen var forsinket som vanlig. 10.45 var vi inne i hallen og vi gikk rett bort til ringen hvor de allerede hadde startet med gårdshundene! Jeg kastet av meg jakken, tok på Bali utstillingsbåndet og vi gikk nesten rett ut i ringen. Det var veldig mange i klassen vår idag, 6 totalt og alle var ganske forskjellige. Vi ble plassert nest sist med 1.kval. Dommeren målte Bali til 36 cm, og da dette er 3 dommer som måler henne og sier henne er innenfor standard, så slår vi oss til ro med det (jeg har målt henne til alt fra 34 til 41 cm, så har vært ganske usikker, hehe).

Bali gikk veldig bra idag til tross for at vi ikke har fått øvd, og hun stod nogenlunde ok. Men hun logret med halen hele tiden, og vi fikk nok en god opplevelse i ringen :) utenfor ringen sjarmerte Bali en småbarnsfamilie som var der for å se på fremtidig hund. Bali sleiket de i ansiktet, snuste de i øret og lå rett ut og tok i mot all kosen hun kunne få. Hun er veldig flink og rolig med barn, noe vi setter stor pris på :) Godjenta si det!


Ett bilde fra ringen idag:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar